onsdag den 11. juni 2008

Aften/nat tur på stevns kysten



Alt i mens jeg var på vej ringede Baard og spurgte til vinden her nede .... lige da han ringede var jeg nede ved kystvejen og kunne se at vinden kom fra ren vest .... Baar ville komme ned på pladsen og mødes med mig...Vinden blæste hårdt men den stod så vi fik den i ryggen .....
Jojo det gjorde den , men der var kastevinde fra skrænterne det gjorde det lidt mere besværligt ...men den kom fra den "rigtige" side så det gik okay ....Både Baard og Jeg havde adskellige hug men ingen fisk på land ...vandet var temlig tomt og aldrig har jeg set det så lavvandet som i dag (Vi kunne vade 20 meter ud , normalt kun 3-5 meter ud før det bliver dybt ) , vi så ik andet end Hornfisk , og det var sikkert også dem der huggede ...... Men men ..... Vinden lagde sig og aftenen blev nu ganske fin taget i betragtning af vind og vejr ....
Tak for selskab Baard .....

Ingen kommentarer: