onsdag den 11. juni 2008

Jubiii ...endelig .... pyha ... Multe ... yes !!!


Ja så kom dagen hvor Multen for mig ik bare var noget jeg snakkede om .....
Jeg havde haft en plads i tankerne længe ... har spottet fisk der flere gange ....
I dag havde jeg lige en halv times tid ...... Jeg ankom og så faktisk ikke nogle fisk overhovedet ...
Efter 15 min ser jeg en lille vivel i overfladen men ik fisken ... jeg tænker , hva ...det må jo prøves inden jeg tager hjem igen .... 1 kast ... fluen ramte vandet og sank ca 30 cm ... BANG .... 30 meter line blev flået af hjulet .... Endelig var der en god fisk for enden ..... Den kom stille og roligt ind og ca 5 meter fra mig eksploderede multen i arrigskab igen og endnu en gang flåede den line af (godt min knude til bagline holdte ) ..... efter lidt tid kom den ind og jeg kunne nette min første multe ....en lille kraftkarl på 1,9 kg og 57 cm .... Helt fyldt til bristepunktet med adrenalin kunne jeg vende hjem som en glad og tilfreds lystfisker ... jeg kunne gå på vandet tror jeg .... :))

Super fisk og hæftig fight !!!!!!

YES YES YES ....JUBII JUBII JUBII !!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sådan.
Den er bare i orden den fisk.

Stort tillykke med at dit mål for i år er opfyldt.
Nu får jeg forhåbentligt snart en.

/Bad One

Stenne sagde ...

Tak min ven ...Glæder mig til 10 friske grønne multefluer ... så er der lige til 10 fisk mere ... haha

Anonym sagde ...

mener jeg har nogen gamle medekroge jeg kan binde på, lidt rust betyder jo intet ;-)

/Bad One

Anonym sagde ...

Ha ha.. tillykke flot gået du gamle..

\\Olsen

Jarkko Pykilä sagde ...

Hej fin multen du har fångat på fluga. kolla gärna på mina multen som jag har fångat på den skånska kusten.

Mvh jarkko