søndag den 28. september 2008

Massere af fisk ....


Var på en lille mogentur i dag ....
Ankom kl 05,00 ... Det var stadig mørkt ..grejet blev pakket ud og regget til ...
Da jeg stod i vandet kunne jeg høre fiskene hoppe og danse ude i vandet men kunne ikke se dem endnu ... jeg fiskede løs men intet skete ..jeg skiftede til en lille Kobberbasse og der skulle kun 2 kast til ...En super flot farvet havørredhan sprang ud af vandet og flåede line af hjulet ... En super fight gav denne fine fisk , efter kort tid kunne jeg håndlande den og genudsætte den igen ... den var godt tyk ..vejede vel omkring 1,5 kg .... Nu begyndte jeg og kunne se ud over vandet og der var massere af fisk i område og flere gange kunne jeg se STORE fisk helt fri af vandet .... Det var super spændende ... En anden fluefisker som stod ca 20 meter fra mig havde fast fisk på og stod længe med den ... Tilsidst kunne han nette en super flot fisk på omkring 3 kilo , også denne fisk var let farvet ..... Jeg skiftede flue igen til en hackelflue med rødt hoved ..... 3 kast skulle der til og fast fisk igen ....denne fisk kæmpede noget mere og efter ca 10 min kunne jeg igen håndlande en super flot fisk på ca 2 kilo , denne fisk var også farvet og fik sin frihed .... nu begyndte det og blive helt lyst og fiskene forsvandt ... Morgenmaden kalder hjemme og det er tid til og pakke .....

Endnu en super tur på kysten ......

Ingen kommentarer: