søndag den 21. september 2008

Morgentur med fasan på ....


Stod tidligt op igen i denne weekend .....
Tog til kysten men fiskede ik særlig meget ...Vinden stod absolut ik som DMI havde lovet ...den stod lige på og der var pænt med bølger taget i betragtning af at den lette vind .....nåå men alt om alt så var det jo dejligt og være oppe på dette tidspunkt ...Jeg fiskede kort for lige og se om der skulle være noget ... Det var der ik , så jeg tog op til de øvre stykker af åen , for at se om der skulle være kommet lidt fisk ... Det var der desværre ik , der mangler stadig lige lidt vand ....
Da jeg kørte hjem så jeg masser af fasaner som stod i vejkanten ...Der var omkring 40 stk samlet .. både hanner og hunner samt større unger .... Solen var nu på vej op og bageren kaldte så jeg kunne komme hjem til familien og spise morgenmad ....

Knæk og bræk der ude !!!

Ingen kommentarer: