søndag den 13. april 2008

Undermålernes dag !!



Efter en masse rapporter fra Fyn havde jeg fiskefeber i stor stil ... Og det nye A.jensen grej skulle også testes , så jeg startede i strøby kl 5.20 .... efter ca 1 time ramte jeg en stime og fik 5 fisk lige på eller under målet og taget på en Pattegris bundet af Mikkel .... fiskede i nogle timer men der skete ikke mere ... Jeg besluttede og tage hjem efter Flyderingen og så fortsætte over et lidt større stykke ..... Ud af alle strabsserne kom der yderligere en fisk op , også denne var under målet .... Nu må vil jeg gerne bytte de 6 fisk til en stor næste gang jeg tager ud ..... Men alt i alt en rigtig god dag og en fantastisk morgen .... Grejet fra A.Jensen fiskede fantastisk , hjulet kører rigtig godt og stangen lader fantastisk og skyder linen afsted i fulde fart ..... helt sikkert en prøve værd .... Er du interesseret i og prøve grejet , så sig endelig til og vi finder ud af det ....

Ingen kommentarer: