torsdag den 24. april 2008

Hardcore badedyr ..


Ja så fik jeg mig en oppustelig kajak som skal prøves på de Stevnske kyster efter havbamserne ....
Jeg har anskaffet mig en FASTBACK oppustlig kajak..
FASTBACK er en hybrid imellem en folde-kajak og en oppustelig kajak.
Den er afstivet med flere luftkamre i front- og agterparti, og den har en oppustelig krop i kraftig PVC, der giver kombineret ydeevne og fleksibilitet i et unikt design.
Fronten skærer gennem vandet som en kniv og matcher vandmodstandsegenskaberne og retningsstabiliteten i en traditionel, hård tur-kajak.
Agterpartiet virker som en finne, hvilket giver en unik retningsstabilitet.
Der er udelukkende benyttet ekstremt slidstærke materialer og "high-end" komponenter.
Der er endvidere masser af opbevarings- og benplads, hvilket gør lange ture meget behagelige.
Kajakken kan klargøres på få minutter og er kompakt nok til at kunne tages med alle vegne.

Nu må vi se hvad tiden på de stevnske kyster kaster af sig !!!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med badedyret ;-)

/Bad One

Thomas sagde ...

Super fedt :-)

Jeg har selv en af disse www.luftkajak.dk og syntes det er helt i top! (Nu er der snart en billig flydering til salg :-)).

Du kan kun glæde dig til at komme ud, vi må snart lave en tur ned langs kysten.

Ses

Thomas

Svar helst på tahlburg@gmail.com

Anonym sagde ...

Ja den er go med kompasset slo rommen i glasset fallera bom bom so det to for en tier-gamle søulk....
Tilykke med skivet.